sjuttiofemtimmar

Om cirkus 75 timmar bär det av mot Arvika! Om jag längtar!!
Jag och baby är laddade till max, ska bränna "upp-pepp-skivor" och lyssna på i bilen ned.
Halva nöjet med en resa är all längtan och väntan innan, att fixa o dona och räkna ner.
=)

Ihelgen var jag på vildmarksweekend, eller ja, jag var i Ransundet med Joel och grabbarna.
Väldigt idylliskt och trevligt. Var ute på tur, åkte båt, fiskade, sökte skydd för regnet under en gran, badade och bastade, grillade, snapsade och spelade TP såklart :) Molly är den trogne följeslagaren, hon blir uppskattad i alla kretsar hon. Hon trivdes som fisken i vattnet (eller som molly i vattnet) bland alla män som kliade henne :) Hon är underbar min Molly.

Joel är också underbar.

BTW, skönt att fotbolls VM är över, och BRA att Italia vann!

ARVIKA!!!!!!


Plockade vuxenpoäng:
-Ansökt om medlemskap i Alfakassan
-Fått en månadslön
-Handlat på lunchen
- Räknat ut mina månatliga utgifter + sparkvoten varje månad.
- Betalat en hel månadshyra själv

inte illa.

Don't you wanna get to know me?
Be a friend of mine,
I'll share some wisdome with you.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback