Arvikafestival noll6!

YES!

Jag ska åka på arvikafestivalen! så himla underbart roligt.
Det är festivalerna som gör sommaren. Nu kommer även denna sommar att vara komplett.

På torsdag sticker jag och Joel neråt mot värmlands mörka skogar, iväg på ett rikitgt äventyr.
På biljetterna står det "onumrerad ståplats i skogen" haha.

Det är så grymt många bra artister som ska uppträda, kommer att bli tight att hinna med att se allt bra.

THE KNIFE (!!!) ska ju spela, fatta, THE KNIFE! de har tidigare i sin karriär endast gjort två liveframträdananden, vilken ära att få se dem på en scen.
Massa annat bra också, Jenny Wilson, Tiger Lou, Hello Saferide, Franz Ferdinand, Laleh, The Sounds, Thåström, slagsmålsklubben, Evergray, Max Peezay, Kaizers Orchestra (Linnea säger att de är bäst), alice in videoland, Firefox AK, The Ebassy, Nationalteatern.

Skulle kunna rabbla hur länge helst, hela festivalen är ett musikalisktunderverk !!

JAG SKA PÅ ARVIKA!!

Livet leker

Kommentarer
Postat av: Din darling

Åhhhh jag blir så avis på dig gumman! Jag vill också åka iväg någonstans, är så less på allt i den här stan nu! Usch usch. Men du måste ringa mig under Knife konserten så min öron får höra ljuv musik.
Gumman du är bäst!

Postat av: Petra

oh, vad roligt allt låter! vad är skogsbiljetten för något? : ) kyss

2006-07-05 @ 22:56:01
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback