Hej 2007

Nu är klockan över 12 och alltså årets sista dag, och min födelsedag :)
Nu när man fyllt myndig känns det helt OK att fylla år sist av alla, det är ju den glammigaste dagen på året, och det är väl en optimal dag att fylla år på?!

Imorn blir det iaf tårta med familj, släkt och vänner. På kvällen ställer jag, Linnea & Emma till med finmiddag och galaförfest! Sen åker vi mot Skalet och svänger loss, det blir en kanon dag/kväll.

Önskar er alla ett Gott Nytt År, och en rolig nyårsafton!

Vi ses nästa år :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har läst lite i gamla bloggar och funderat. I mars var vi ju på Umeå Open, du har varit till Stockholm flera vändor, påsk. Två baler :) Det har ju hänt mkt under våren.
Ingen fara gumman, jag kommer inte vara lätt att ha att göra med framöver. Jag känner mig som ett känslomässigt vrak redan nu! Ingen bra idé att börja med p-pillerna igen och sluta med snusen.
Nästa helg ska du och jag myspysa! Kanske ha skaldjursfrossa :)
Puss på dig bästa Emma!

2007-01-05 @ 10:59:22
Postat av: Lillasyster

Blogga, blogga, blogga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback