Men man ser skiten med..

Nämen Hej!

En uppdatering ur mitt liv kanske är på tiden, kan meddela att det antagligen kommer att ske lite mer regelbundet nu mera. Världen har nämligen kommit till vårt hus, heja bredband! :) Datorn kom i två kartonger en dag, äntligen!

Yran 06 har passerat, helt galet roligt! Massa bra musik o tokigheter.
Inget kan gå fel när ems&nea har bacardi i magen och är ute på äventyr, inget, inget :)

Det är underbart varmt ute! Ska strax iväg till Långå Beach med Lindan! Solen värmer fortfarande gött!

Har jobbat ihelgen på mitt extra jobb, på Hedegården äldreboende. Det äer kul faktiskt, jag trivs med att göra någonting konkret som faktsikt har betydelse. Har inte lika stor förståelse varför jag ska slita arlset av mig o fixa fram en vakuumvakt som bara MÅSTE gå med postexpress iDAAAg. suck.
Pengar, det är pengar allting handlar om.

Annars har jag haft lite av en "pappadag" idag, vi har det ibland. Vi är så otroligt likasinnade ibland, och det är både på gott o ont. För jävlar vad förbannade vi blir på varann ibland! Men han är världens bästa, och lagar "förnôtöt" god röding :)

jag är less på att jobba, vill ha sommarlov! Vill ha lata dagar i solen, sovmornar och sena kvällsäventyr,

men det kommer

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback