Fyra

  • 4 arbeten jag har haft i mitt liv:
1. Verkstadsmontör
2. Stekare på Sibylla
3. Kontorissa
4. Vårdbiträde

  • 4 filmer jag kan se om och om igen: (fast jag ser sällan samma film flera gånger)
1. Hair - enligt mig, världens bästa musikal.
2. Eternal sunshine of the spotless mind
3. School of rock - Jack Black är kung!
4. Walk the line
  • 4 städer jag har bott i:
1. Hede
2. Nora
3. Östersund
4. Å tillbaka till Hede
  • 4 tv-serier jag gärna ser:
1. Vänner
2. Desperate Housewives
3. Sex and The city
4. 45 minuter


  • 4 ställen jag vill åka till:
1. Thailand (snart!!)
2. Kina
3. USA
4. Indien (snart!!)
  • 4 webbsidor jag besöker dagligen:
1.
Blogg.se
2. Min Hotmail
3. aftonbladet.se
4. google.se
  • 4 Favoriträtter:
1. Kräftor - antagligen för att jag äter det så sällan..
2. Thaimat - starkt o underbart
3. Korv o Makaroner - en klassiker jag aldrig tröttnar på
4. Vildsvinskebab - godaste festivalmaten!

  • 4 ställen där jag trivs:
1. Knätten
2. Ransundet
3. Öregrund
4. Hos Linnea i Ås

  • Personer jag vill utmana att svara på enkäten

Alla som känner sig manade! C'mon :)


Pssst. Imorrn kan man börja anmäla sig till högskoleprovet... ska jag våga?


Kommentarer
Postat av: Malin

DO IT! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback