Ett litet steg

Idag anmälde jag mig till högskoleprovet! coolt. Bäst att börja så man kan få nåt bra resultat tills det är dax att söka. jag är livrädd att göra dåligt ifrån mig, som vanligt.. Joel, Linnea & Olle ska också anmäla sig! Kan ju bli en trevlig dag det där :) Med vässade blyertspennor och gröna äpplen kommer  vi vara hetast på campus :)

Saknar faktsikt skolan redan, konstigt att vara utan någonting man haft som rutin i 12 år.. som jag dessutom alltid gillat. Men, man vet ju aldrig när jag sitter där i skolbänken igen ( med labbrock?)
it's up to me.

Resan är så gott som bokat nu,
sthlm - Delhi 12 nov
Delhi - Bangkok 20 nov + Luff runt i Thailand 1 månad!
Bangkok - Sthlm 20 dec
(=

Göttmos.



Orkar inte oroa mig / jag tror allting bara löser sig nångång

Kommentarer
Postat av: sandra

hej emma vännen. jag fick extra nätter i veckan, så jag har mest sovit bort dagarna, och Petra har haft fullt upp med huset.. Känns sjukt att säga, men man börjar fan bli för vuxen när man inte har tid över att åka till Hede. Men till veckan då? Jag saknar dig också, jättemycket. Kan inte du ringa mig ikväll? Jag har inte ett öre på mobilen, men ska fylla på imorgon. Puss love

2006-08-24 @ 11:20:26
Postat av: Din darling

Det vet jag att det kommer göra gumman! Vilket fin bild på Molly :) Hon skulle ju nästan fått vara med oss i helgen. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback