There's no time for education



It's OK, come on, there's no time for education, so let's go
Tiden står rätt stilla i mitt förvirrade liv, händer inte mycket. Tankarna är någonannan stans, de har letat sig bort till den 9:e Juni. Allting krestar kring studenten just nu. Varje dag, överallt, hursomhelst. Jag planerar min lilla bjudning på själva dagen. Jag och Sandy ska beställa blåsor från United States Of America. Släkten tjatar och gnatar över att jag inte önskar mig något speciellt i present. Emma syr på min balklänning, och jag har testat den en gång, så damned snygg! Fast den var lite stor, färgen är perfekt, för man passar bäst i den om man är blek, vilket jag är konstant. Dessutom måste man nästan ha små bröst som jag för att passa i den. Tror de lätt skull "hoppa ur" urrigningen annars, och det vore ju inte så trevligt. Eftersom det inte går att ha BH under, så är de bäst att de håller sig på sin plats!
Projekt: Balklänning, måste ta form snart. Efter påsk, ingen idé att sätta in en sund livsstil nu när jag ska vara hemma i 1,5 vecka, det kommer inte gå. Vill ju vara fit i klänningen, dessutom är det väldigt lätt att se lite "korvig" ut i det där tyget, bäst att hålla in magen! Bäst att ha till den gamla hederliga havrgegyrnsgröts-dieten!

Jag borde ha time for education, för alla uppgifter står mig upp i halsen. Suck, allting ska dessutom vara klart veckan efter påsk, och jag hatar att behöva plugga på loven. Jag ska dessutom jobba fem dagar på mitt lov. There's no time, no time at all.

Definitioner
Jag och mamma har satt upp definitionen på en "stor lägenhet" Om man måste byta uttag när man dammsuger, så bor man stort! Och det är iriterande nära att mitt bo kan lyda under den definitionen. OM jag slarvar lite längst bort mot fönstret så räcker sladden runt hela lägenheten, men det är med nöd och näppe!

Nu är det nära
Nu är påsklovet nära. AHHHH, det ska bli äckligt skönt. Jag ska åka massa skidor och äta massa godis och god mat. Ska få komma på fin middag hos mormor också! Bäst att jag inte tar min skjorta, förra gången höll det ju på att gå illa. Bristningsgränsen var nära vill jag lova, både för skjortans och min magsäcks elastisitet.

Musik:
Min husgud - Vilken babe!



'Cause I've been blindes by glitter and gold,
and my eyes need to rest from this light.

Kommentarer
Postat av: gusten

Vem är snyggingen med plåstret måntro?
Kolla in GBV:s festbilder på hemsidan, Peter ser ut som Terminator!

Hörru, Arvikafestivalen verkar bli grym, eller vad sägs om Hello Saferide, Jenny Wilson, Firefox, Evergray, TURBONEGRO, Laleh, Thåström, Frans Ferdinand (suger dock som fan, men de är ju stora) m.fl

mark hco ssup

2006-04-12 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback