That's when I reach for my revolver

Impulsivitet
Fick ett akut  jag-måste-hitta-på-något(helst galet)-ryck i torsdags och lyckades lura med mig Joel på en tripp till Sundsvall. Lånade pappas Mondeo och susade iväg de 25 milen. Jag älskar att åka bil, och köra med för den delen. Det är en sån frihet att bara kunna åka iväg sådär, så himla härligt. Se på den svenska idyllen som passerar utanför bilrutan. Fikade korv och glass (givet inslag i en lyckad bilresa) och lyssnade på massa 90-tals musik och nostalgitrippade tillsammans. Det blir alltid en massa tok när vi slår våra huvuden ihop, skrattade och flamsade hela dagen. Väl i Sundsvall rabbades av shoppingpanik och blockaerades totalt i mitt shopping-sinne. Bara för att man är i en anna stad är man liksom inställd på att hitta hur mkt grejjer som helst som man vill ha! Men några fynd gjorde jag allt :) En eventuell klänning till studenten iaf, får se hur det blir. Den är lite för "plutt-i-nuttig" med blommor och spetsar, jag vill inte vara söt, jag vill vara snygg och sexig! Efter ännu en glass, en obligatorisk runda inne på IKEA och middag på da donk åkte vi hemöver igen. Älskar lagomt impulsiva grejjer, det får inte vara too much, för då får jag panik, men lite lagom crazy :)

Musik
Moby - That's when I reach for my revolver
Yeah Yeah Yeahs - Gold Lion
Nick Cave and the bad seeds - Into my arms
Silverchair - Miss you love

Kurre är tillbaka.


Hunk - Damien Rice
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Gummsan! Var du också i sundsvall i torsdags?! jag med. Helt otroligt att vi inte träffade på varann!

Hoppas ditt lov har varit bra! Puss

Postat av: Din darling

Men vilken hunk han är! Damien alltså. Hade jag ingen aning om. Duktiga sångare brukar ju vara rätt fula, ja förutom Jensan och Damien då.
Jag försöker ju ringa dig din plutt men du svarar ju inte!
Kram

2006-04-23 @ 15:36:04
URL: http://linneaosd.blogg.se
Postat av: sandra

sounds really nice :) puss, ses imorgon!

2006-04-23 @ 19:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback