Just allow me one breath

Puh.
Snart är den värsta veckan i världshistroien över. Men inte rikitgt än. Jag sitter med andan i halsen och svett på ryggen på bibblan och tokskriver, imorrn ska hela undersökandejournalistik vara klart.. men det är det inte. Jag och Linnea får vara supereffektiva imorrn alltså.

Har varit så uppjagad hela veckan, mitt liv har varit en konstig blanding mellan supereffektivitet och ångest och obotlig trötthet. Men ihelgen ska jag pusta ut och glömma allt med två fyllor. Gött mos.

Vi börjar imorrn. Jag och Linnea ska äntligen få stå på min balkong med en cigg i handen och klura på världsproblem. Kanske ska ta fram mina "trädgårdsmöbler" dagen till ära? Borde kanske snarare heta betongmöbler...?

MJÄH, nu blir jag utloggad från det här systemet om 5 min, better hurry.

A n d a s.


It's always a pleasure to sing and dance with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback