Drip Drop Teardrop

Höger- eller vänsterhänt: Höger, om de flesta andra.

Humör just nu: Lycklig : )

Favoritgodis: Choklad och Lakris.

Är det nåt du absolut inte äter: Kalvsylta, men annars är jag inte så kräsen

Kläder just nu: Mörka Gina Tricot Jeans, svara skor från Din Sko, svart tröja med "spooky" tryck, Weekdays och en röd väst från Only. Röd Klocka från Axcent.

Musik just nu: Ingen alls faktsikt, surret av Mp3a's tjejelit.

Sommarplaner: Jobb på ett älderboende + en fabrik. JOBBAJOBBAJOBBA och spara massa pengar. Bo med Joel, bada och leka med Molly.

Saft eller alkohol: Just nu prioriterar jag alkohol.

Hur många kuddar sover du med: En räcker ju
Favoritväder: Starka höstvindar en solig dag bland färgsprakade träd

Morgon- eller nattmänniska: Morgon, jag har så svårt att hålla mig vaken på kvällarna

Sparare eller slösare: En sund blanding däremellan.

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, det gör jag. Han hette Magnus och jag "lurade till mig" pussar av han i lekparken som låg mellan våra hus

Tror du på mirakel: Jadå, man ska aldrig sluta tro.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Minst tre

Bio eller promenad: Först Bio, sen promenad med reflektionsprat om filmen

Stjärntecken? Väldigt mycket typisk stenbock

Rädd för insekter? Nej, varför ska jag vara det? De är ju så små och ofarliga (iaf i Sverige)

Största svaghet: Urdåligt tålamod

Det här är jag bra på: Åka skidor, lyssna på andra, imitera Carola, koka gröt, planera

Chips, morötter eller godis? Godis.

Pizza eller hamburgare? Hamburgare

Skriver du dagbok? Ibland. Förut var jag en flitig dagboksskrivare, men nu har jag lärt mig att prata om mina problem och tankar istället.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har haft en piercing i naveln (14-års-revolt) och en tatuering kommer inom kort.

Stökigt eller välstädat? Välstädat, helt klart.

Är du rädd för blod? JAAA. Det är fruktansvärt

Saltar du på maten? Inte ofta. Det är inte nyttigt med mycket salt.

Gillar du att sjunga? Nä, för det låter förjävligt

Anser du att du är stark?
Lite.

Brukar du sola? Försiktigt i skuggan

Vad gör du om du får hicka? Håller andan

Kaffe, te eller inget? Båda. Kaffe på dagen, te på kvällen

Har du en besatthet? Av skor, ja.


Skolan är igång igen. Jag är lycklig inombords, ingenting kan förstöra detta, inte ens en trave med ogjorda skolarbeten som ligger. DET ÄR VÅR!

Heja Världen


Kommentarer
Postat av: Din darling

Hörrudu, jag visste inte att du var grym på att imitera Carola. Upp till bevis på fredag ;) Dessutom visste jag inte att du hade haft hål i naveln också, man lär sig nya saker varje dag om den person man trodde man kände bäst :) Kram på dej baby!

Postat av: Umeåsnubben

Vilken disciplin du börjar få på skrivandet, I´m impressed.
Jag köpte ett par vita Race marin-skor häromdagen, snygga som f-n men obehagliga att gå i, noll komfort. Men ska man vara fin får man....tacka vet jag "snow joggers", jag hade ett par svart med utvikningsbara dubbar när jag var liten. Med dom var jag cooolast på lågstadiet...haha

Fridens!

2006-04-27 @ 15:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback