Come feel my lovehandles


Efterdyndingar
Påsken dröjer sig kvar i mitt minne. Blev inte som jag hade tänkt mig riktigt (men vad fan blir det?). Halva familjen låg däckade i influensa, jag klarade mig dock från smittan. Blev inte så mycket ute som jag ville. Var iaf kul att få komma iväg en sväng och vara i fjäll atmosfären (för på själva fjället var vi ju knappt) Fick iaf åka lite skidor och sola lite. Åt massa god mat och godis såklart :) Man känner sig rätt däst efter en såndär helg, skönt att komma hem till vardagen igen. Duscha, ta på ett par tajta jeans, sminka sig lite och äta lite nyttigt igen.

La Dolce Vita
Jag vill äta ost och kex och leva la dolce vita, inte sitta inne på en svettig fabrik som luktar gummi och slita. Det här är mitt sista lov, jag borde njuta av ungdomens glada kravlösa tillvaro. Men jag kommer få det glam sen iaf, när lönen kommer och jag kan shoppa och njuta! En feting bolags-beställning ligger på lur, det är ju för fan bara F E M T I O dagar kvar till student,. bäst att värma upp!

Projekt
Jag (i sammarbete med min far) ska nu öka min effektivitet på aktieinvest.se, ska bli aktiv där nu och tjäna storkovan! Målet är att kunna få ut en vinst på cirka 10000:- till sommarn, för då vill/ska jag köpa en bärbardator! A Dream Come True. Ska ju inte flytta hem någe mer, då är de bra med en egen dator + att jag har värsta uppslaget till en roman i huvudet, jag vill skirvaskrivaskriva. Om det går åt pipan med aktierna får jag väl slita ännu hårdare i sommar så jag har råd.

Glädje
Imorrn får jag träffa Linnea Min Linnea en snabbis, ska bli underbart. Avslutade just ett 81 minuter långt samtal med henne. Hon är bäst.
You are the one, you're my number one. The biggest treassure I'll ever find



Jag säger som Sophie Zelmani sjunger - You, it's always y o u.
J

Hannes första påskägg
 

Härliga Härjedalen


Kommentarer
Postat av: Din darling

Vi kanske ska ta en la dolce vita kväll någon kväll. Dricka goda drinkar, äta ost och kex och låtsas som vi har massvis av pengar. :P
Ikväll ses vi baby! Du kanske vill äta med mig och min karl på snabbt och gott?
Puss på prinsessan min


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback