A bullet in my head

Öhh
Något seg idag. Min kropp har två fyllor att bearbeta. Har haft en sån jäkla kul helg! Fredag - Med Linnea, obligatorisk förfest hemma hos mig. Rev ut halva min garderob och skrattade tills magen vred sig. Slappade till det med färdig-pizza, vi som annars brukar laga såna extravaganta och komplicerade middagar.. :) Drack bacardidrinkar och shottade. Sen drog vi på Nell, knepigt folk ute och DJ Cute var inte värd 90 spänn! Men det var där emot välkomstdrinken vi fick, mumms!
Åkte hem till Hede med morgonbussen, slängde i mig en korv, sen bar det iväg igen! Mot Ramundberget och after skii 1000, Åkte bil med Joel, Gurra, Rickard och med Martin som chaufför. Så underbart okomplicerat att bara vara med killar ibland. Började dricka igen runt 13.00 tiden. Uppe på after skin var det strålade sol och stämmningen var på topp :) halva Hede's ungdoms elit var där. Drack 7.0:a ur termosen och pimplade öl med Linda i solen. Jag slog förresten alla rekord i att vara onyttig igår
frukost - korv m. bröd, lunch - hamburgare, middag - kebab tallrik. Alkohol och köttbullar (!) däremellan.

Efterfesten hemma i Hede var slak, så jag gick hem tidigt. Sov nio tunga timmar, men kroppen är fortfarande inte återhämtad.

Livet är en fest.

Nu ska jag vara hemma ända till på tisdag, skönt.

Trasig
Som de flesta kanske vet så är mina glasögon pajj igen, och nu tänker jag fan inte laga dom igen, kan ju inte leva ett normalt liv i dem! Anledningen till att de gick sönder var att jag lyfta upp Hannes i min famn, och hans huvud råkade åka in i mina glasögon, ingen hård smäll alls, och de gick helt rakt av! otroligt.
Håller på för fullt att leta nya bågar, står mellan de här två: Hjälp mig! Alla synpunkter välkommnas.
 ??


After skii 1000


Soligt&Fräknigt



Ikväll ska jag gå nykter på en majbrasa, det var ett tag sen det hände. Kanske i 7:an? :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback